Träning


Idag har jag haft första träningen med tjejerna från Appatrapa School i Tanoso. Det var riktigt kul och jag körde många teknikövningar för att se hur deras teknik såg ut. Allt var i princip nytt för dem så det var svårt, men de lärde sig väldigt snabbt och visade på bra teknik :) Alla var supernöjda efter träningen och frågade när vi ska träna igen! Kul, då känns det som att jag lyckats uppnå syftet med projektet, att de ska ha roligt och få möjlighet att testa på någonting nytt och givande.

Förövrigt då flyter allting på här i Ghana. Jag lever, äter, sover, läser, planerar, njuter och försöker göra det jag kan här borta. Idag på dan har jag tillbringat några timmar på Great Achievers School igen, denna gång med 4-åringar. De va duktiga på engelska alfabetet, imponerande! Nästa vecka ska jag vara där och ha hand om de lite äldre barnen från 6 år och uppåt, ska bli kul.
Nu har jag nedräkning till Julia landar i Ghana, bara EN vecka kvar nu! SÅ kul det ska bli :))





Så här tar vi oss hem efter en träning, älskar bilen!




        Postat av: parinya

Så himla roligt att läsa och följa med på din resa:) Hoppas allt är toppen med dig. KRAM!

        URL: http://parinya.blogg.se/
2011-10-31 / 20:41:34


» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!

      TILLBAKA TILL STARTSIDAN
      http://womensoccerghana.blogg.se/