En dagstur till Children Village


Idag hade jag ingen skola att vara på och ingen fotbollsträning att hålla i så jag hängde med grabbarna till Children Village utanför Kumasi. Vi fraktade brädor och sement till Children Village så att de kan bygga en massa mer :) Sen hälsade vi på i byn intill, där Laura jobbar. Hela byn var svartklädda och ledsna då en ung kvinna dött i förrgårr, men de va väldigt gästvänliga. Vi visade vår medkänsla till familjen genom att hälsa ordentligt på alla och stannade där en stund. Jag sa att jag kommer tillbaka och jobbar i Children Village med min syster senare, de hälsade oss varmt välkomna. Nu har min hostma gjort middag, dags att äta.






























» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!

      TILLBAKA TILL STARTSIDAN
      http://womensoccerghana.blogg.se/