Culture Center


Igår åt vi fufu på favvostället och jag gillade det!! Första gången jag testade fufu så gillade jag inte riktigt det. Men efter igår så har jag börjat tycka om det jättemycket!! Det är som en klump som ligger i en soppa (se bild nedan), men de är as gott! Idag har jag och Nico varit till Culture Center inne i Kumasi. Vi kikade i olika souvenirbutiker och kollade på när de tillverkade alltifrån målningar till stenfigurer, läderprylar, väskor, kläder etc. Det var häftigt att se och de var väldigt skickliga. Dagarna har börjat bli riktigt varma här borta så vi orkade inte stanna inne i stan så länge. Nu är vi tillbaka och jag ska snart hämta vatten och ta mig en dusch. De andra har åkt till pool området här i Tanoso och de kommer nog hem snart. Senare ska vi iväg och äta middag, blir kanske fufu igen vi får se :)










» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!

      TILLBAKA TILL STARTSIDAN
      http://womensoccerghana.blogg.se/